martes, diciembre 07, 2010

Base: Partit contra el Bar Mi Casa.

Després d'unes setmanes d'inactivitat a causa del pont, de descansos en la competició i tot, tornem a tenir partit aquest DISSABTE a SANT VIENÇ DELS HORTS, contra el Bar Mi casa.

Abans de tot donaré la informació més improtant:

1.- AQUEST DIVENDRES, al final, NO ENTRENEM.

2.- Juguem a les 11 al pavellò de Sant Vicenç.

3.- Necessito que tothom em digui si ve o no ve i si ve a la Peugeot o hi va directe. Per fer-ho em podeu enviar un e-mail al josep90_13@hotmail.com que és el meu. Em podeu trucar que tots teniu el meu número o que les noies li ho diguin al professor Alfonso dijous. Prefereixo que m'ho digueu a mi directament. És molt important que abans de divendres ho sapiga així que si us plau poseu-vos en contacte amb mi.

4.- La convocatòria: a la Peugeot: 10:00. MOLTA PUNTUALITAT SI US PLAU.
allà directament: 10:15 al Pavellò de Sant Vicenç.

Convocades: Mariona (1); Marta F.(7); Sílvia(8); Berta(10); Marta T.(11); Júlia V.(12); Paula(17); Laura T.(25).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bé, dit això, comentaré el partit d'aquest dissabte com cada cap de setmana que juguem. El Bar Mi Casa és un equip de la part baixa de la classificació, però tot i així , no ens podem refiar de la seva posició perquè en aquesta lliga qualsevol equip ens pot véncer i nosaltres també podem guanyar qualsevol. És per això que hem de sortir al cent per cent per guanyar aquest partit que ens faci guanyar 3 punts més!

RECORDEU-VOS D'AVISAR-ME! ACABEU DE GAUDIR EL PONT! QUE VAGI BÉ!